هستيهستي، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

هستی دنیای مامان

هستی یه دختر باهوش و خوشگل و پر انرژی...

عشق مامان مريض شده

1390/12/8 14:14
548 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم چند روزه که مريض شدي مامان برات بميره، تا مي خوابي انقدر سرفه مي کني تا بالاميياره و بيدار مي شي، چند روز پيش بردمت پيش آقاي دکتر ميلان عزيز و مهربون و آقاي دکتر گفتن 5 روز ديگه براي چک دوباره بيار هستي خوشگله رو من ببينم و دوباره ديروز رفتيم و دکتر بعد از اينکه کلي ازت تعريف کرد و تو هم براي آقاي دکتر ناز کردي دارو هات رو عوض کردن انشاالله که زود زود خوب بشي عشق من،ديشب ساعت 4 صبح از خواب بيدار شدي شير بخوري بعدش انقدر سرفه کردي که ديگه خواب از سرت پريد و تا ساعت 7 صبح بيدار بودي بعدش خوابت برد و من حاضر شدم و رفتم اداره پشت فرمون تا برسم اداره همش مي خواست خوابم ببره الهي فدات بشم بازم عاشقتم هميشه.

اينم عکست وقتي که با اون تل خوشگلت شبيه ميني موس شدي. عکس رو يک هفته پيش ازت گرفتم عشق من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فریده
8 اسفند 90 19:04
سلام هستی خوشگل خاله
چقدر با این عکس خوشگل شدی عزیزم. اگه بدونی من چقدر دوست دارم ودلم برات تنگ می شه . دیشب با محمدو مونا حرف میزدم و آدرس وبلاگتو دادم بهشون و عکسهای خوشگلتو دیده بودن و مونا حسابی کیف کرد . میدونی موناو محمد هم تو رو خیلی دوست دارن؟ الهی زنده باشی و سلامت عزیزم.


سلام خاله جون فريده
مرسي از اينکه تند تند به وبلاگم سر ميرني منم دوستون دارم