هستيهستي، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

هستی دنیای مامان

هستی یه دختر باهوش و خوشگل و پر انرژی...

سلام نفس مامان افسون

1390/11/9 14:01
396 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان الان ده روزه که من مريض شدم و سرما خوردم تا حالا سه تا دکتر رفتم 8 تا آمپول زدم اما هنوز خوب نشدم، لوزه هام آنژين شده ديروز دوباره من و تو ماماني رفتيم پيش دکتر من و دکتر خدابنده گفت اون آمپول ها و کپسول ها براي اين نبوده دوباره به مامان آمپول داد و کپسول اما چيز ديگه گفت انشاالله يک هفته ديگه خوب مي شي.

بعد شب که توي خونه نشسته بودي روي مبل دستاي کوچولوي خوشگلت رو بلند کردي گفتي خدايا مامان افسون من و خوب کن ....

مامان من بميرم برات که انقدر به فکر مامانت هستي عشقم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پریسا مامی صدرا و صهبا
11 بهمن 90 10:34
سلام عزیزم وبلام سفره هفت سن نوروز راه اندازی شد. حتما سر بزن
اگر ایده ایی هم داری بهم خبر بده خوشحال می شوم



سلام عزيزم
چشم حتماً مرسي از اينکه خبر دادي