هستيهستي، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

هستی دنیای مامان

هستی یه دختر باهوش و خوشگل و پر انرژی...

نمايشگاه اسباب بازي و خريد لباس جوجو طلا براي هستي جون

1390/10/7 14:24
1,059 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان،

روز دوشنبه 23/8/90 رفتم نمايشگاه اسباب بازي توي خيابان حجاب، چون نزديک اداره من بود، صبح رفتم و براي تو يه لباس خوشگل که شبيه جوجه بود خريدم و يک بازي فکري خيلي جالب که بعداً عکسش رو برات توي وبلاگت قرار مي دم. وقتي لباس و تنت کردم گفتي شبيه جوجو طلا شدم و نميخواستي لباس و از تنت در بياري.

اينم جوجو طلايي مامان افسون و بابا اسي، فدات بشم مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فریده
16 آذر 90 0:56
هستی خوشگل سلام
خیلی ناز شدی . عزیزم
مونا گفت تو وبلاکت بنویسم که از همه قشنگتری .
قربونت برم خاله فریده


سلام خاله جون و مونا جون
مرسي
مامان شیدا
26 آذر 90 21:59
ممنون از شما که به سوال من در بخش پرسش و پاسخ جواب دادید. وبلاگ قشنگی دارید.
شاد باشید


مرسي عزيزم لطف دارين